Facebooktwitterpinterestmail

W listopadzie 2018r. otrzymaliśmy prestiżowe wyróżnienie „Certyfikat dobry produkt” za nasz sok z kiszonej kapusty. Relacja z Gali:

Niepasteryzowany sok z kiszonej kapusty z Doliny Baryczy wyróżniony Certyfikatem Dobry Produkt 2018 w kategorii Produkt Tradycyjny i Regionalny

Nagrody wręczono podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Warszawa, 7 listopada 2018 – Nowe produkty spożywcze, pomysły na biznes, innowacyjne projekty i najlepsze wdrożenia dedykowane firmom handlowym, a także prężnie rozwijające się przedsiębiorstwa i osobowości kształtujące rynek spożywczy zostały wyróżnione podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie. Gala z wręczeniem nagród odbyła się 5 listopada br. w warszawskim hotelu Sheraton.

Sektor spożywczy rozwija się dynamicznie, ale największy wpływ na jego zmiany mają konsumenci, którzy świadomie dokonują wyboru asortymentu. Cieszymy się, że możemy wyróżnić firmy i osoby, które budują polską gospodarkę, przyczyniają się do jej wzrostu, a także w odpowiedzi na zmieniające się trendy i potrzeby konsumentów udoskonalają swoje produkty i oferują nową jakość – mówiła Edyta Kochlewska, redaktor naczelna magazynu Rynek Spożywczy oraz portalu dlahandlu.pl podczas gali towarzyszącej Forum Rynku Spożywczego i Handlu. – Wręczając dzisiejszego wieczoru aż trzy rodzaje nagród wskazujemy wyróżniające się produkty, sprawdzone rozwiązania, sukcesy, a także obiecujące start-upy– dodała.

Celem przyznania Certyfikatów Dobry Produkt jest promocja polskiej żywności i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych, które wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Certyfikat Dobry Produkt daje szansę na wyróżnienie produktu i polecenie go uwadze klientów i kontrahentów.

Certyfikaty Dobry Produkt 2018 przyznane zostały w czterech kategoriach:

Produkt Innowacyjny dla:

  •  DuoLife RegenOil Liquid Gold firmy DuoLife
  • Zdrovita Zioła zamiast soli firmy Nesbru
  • Smoothie Great – jabłko, banan, szpinak firmy KGH Polska
  • Masło Łosickie dla dzieci ekstra 200 g 82 proc. tł. mlecznego, Zakładów Mleczarskich „Laktopol-A”
  • Bezglutenowe Ciasteczka Jaglane z Siemieniem Lnianym, firmy ZPC BOX

Nowy Produkt dla:

  • Grano’S Borówkowy firmy Grano’S
  • Mini Kiwi, produkowane przez MiniKiwi Farm
  • Oliwa w sprayu firmy Atrium Commercial Management
  • Schab delikatny Disney Kitchen produkowany przez Zakłady Mięsne Henryk Kania
  • Napój Fructomania, firmy Ewa-Bis

Produkt Tradycyjny i Regionalny dla:

  • Smarowidło zimowe z gęsi od Dzieła z Niedział
  • Kluski na parze, firmy Buchcik
  • Szynka suszona, boczek wędzony i karczek, produkowanego przez ZMB Białystok
  • 100 proc. Twaróg Wiejski firmy MILKPOL
  • Niepasteryzowany sok z kiszonej kapusty z Doliny Baryczy z Przetwórni Warzyw Michał Sznajder Kiszone Warzywa z Doliny Baryczy

Produkt Wysokiej Jakości dla:

  • Bio Daktynella – krem ze świeżych daktyli z kokosem firmy OrganicHouse
  • Złote paluszki rybne firmy FRoSTA
  • Magna Olea – portugalska oliwa z oliwek extra virgin firmy ADVANT
  • Polskie Fermy Grupa Producentów za Jaja z chowu na wolnym wybiegu Kurka Wolna
  • Linia budyniów i kisieli „Z serca natury” Delecta, firmy Bakalland

Certyfikat szczególny – przyznany głosami internautów – otrzymała firma MiniKiwi Farm, producent owoców MiniKiwi.

W skład jury, które wyłoniło produkty i firmy nagrodzone Certyfikatem Dobry Produkt 2018, weszli: Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland, Magdalena Brzózka, redaktor prowadząca sadyogrody.pl; Stefan Golonka, były prezes Kraft Foods, obecnie członek RN Bakalland, Honorata Jarocka, analityk Mintel, Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, Urszula Kłosiewicz-Górecka z Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, Edyta Kochlewska, redaktor naczelna dlahandlu.pl i magazynu Rynek Spożywczy, Paulina Mroziak, redaktor prowadząca portalspozywczy.pl, Maciej Siejewicz, Marketing and Communication Manager GfK, Rafał Sikora, manager magazynu Rynek Spożywczy, Bartosz Urbaniak, szef Bankowości Agro BNP Paribas na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę BGŻ BNP Paribas , Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting.

Nagrody Rynku Spożywczego i Handlu przyznawane są za wspieranie pozytywnych zmian zachodzących w polskim przemyśle i handlu spożywczym. Nagrodami Rynku Spożywczego honorujemy firmy i wydarzenia, które w minionym roku wyróżniły się w polskim sektorze żywnościowym – mówiła zapowiadając kolejne wyróżnienia podczas gali Forum Rynku Spożywczego i Handlu Edyta Kochlewska, redaktor naczelna dlahandlu.pl i magazynu Rynek Spożywczy.

Wyróżnienia przyznane zostały w czterech kategoriach:

Wydarzenie Rynku Spożywczego 2018 – wyróżnienia otrzymali:

Maxima Group – za poszerzenie skali inwestycji na polskim rynku przez przejęcie sieci Stokrotka
i zapewnienie firmie stabilnej perspektywy wzrostu.

Colian – za przejęcia na rynku brytyjskim Lilly O’Brien, zwiększanie przychodów, rozwój eksportu oraz kolejne plany akwizycyjne. Dzięki akwizycjom Grupa stale zwiększa obecność na rynkach zagranicznych, stając się ambasadorem polskiej branży spożywczej.

Lider Rynku Spożywczego 2018 – wyróżnienie otrzymali:

Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL – za odważny i konsekwentny plan inwestycyjny. Podwojenie nakładów inwestycyjnych do rekordowego poziomu 300 milionów zł, by tworzyć produkty coraz wyższej jakości, wpisujące się w rosnące oczekiwania konsumentów.

PKN Orlen – za jasną wizję wspierania polskich producentów poprzez rozwój na stacjach paliw
i w sklepach O!Shop oferty polskich produktów, m.in. napojów i soków czy produktów dla wegetarian w oparciu o warzywa od lokalnych dostawców.

Fermy Drobiu Woźniak – za 6-krotną poprawę zysków spółki za 2017 rok dzięki wprowadzeniu marki własnej, inwestycjom w nowe technologie oraz dywersyfikacji oferty. Firma poprzez liczne inwestycje aktywnie włączyła się do realizacji trendu rezygnacji z jaj klatkowych.

Innowator Rynku Spożywczego 2018 – wyróżnienie otrzymali:

Bakalland – za odważne wchodzenie w nowe kategorie produktowe: batony proteinowe, bakalie eko i poszerzanie rynków przez tworzenie nowych okazji zakupowych dla bakalii.

Żabka Polska – za stworzenie koncepcji sklepu jutra, wykorzystującego elementy sztucznej inteligencji i zaawansowanych algorytmów, które budują nowe, w pełni spersonalizowane doświadczenie zakupowe dla klientów.

Osobowość Rynku Spożywczego 2018 – wyróżnienie otrzymała:

Teresa Mokrysz – za przekształcenie niewielkiej rodzinnej firmy w kawowe i herbaciane imperium oraz stworzenie jednej z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich marek. Teresa Mokrysz dała się poznać́ jako odważna innowatorka w świecie biznesu. Od podstaw wybudowała dwa kombinaty produkcyjne na Śląsku, trzeci w Czechach (pod Pragą) rozbudowała. Wdrożyła pionierską technologię wytwarzania półproduktów dla przemysłu spożywczego, wprowadzając Mokate dzięki kolejnym inwestycjom do ścisłej światowej czołówki w tym segmencie rynku.

Podczas gali towarzyszącej Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018 nagrodzono także najlepsze młode firmy, dopiero stawiające pierwsze kroki w biznesie. Wyróżniono start-upy – ich entuzjazm oraz nowatorskie projekty, zarówno spożywcze, jak i wdrożenia dedykowane firmom handlowym.

Nagrody Food & Retail Start-up 2018 otrzymali:

  • Zdrowy Smak za stworzenie produktu FIT Bajgiel wiosenny z dodatkiem probiotyków
  • Mr Thai za Pad Thai Chicken, tajski makaron ryżowy z warzywami, orzeszkami i kurczakiem
  • Love Nature za kwiaty jadalne i przyprawy z kwiatami jadalnymi
  • Alma Bonbons za cukierki Diabetki
  • Bracia Sadownicy, twórcy produktu Musujące jabłko i czarna porzeczka
  • FSi za stworzenie rozwiązania 1koszyk.pl, integrującego bramki płatnicze, przesyłki kurierskie
    i maszyny paczkowe
  • Venturis HoReCa za rozwiązanie KuminSys, które wspiera walkę z marnowaniem żywności
  • Surge Cloud za stworzenie inteligentnej półki sklepowej.

Galę towarzyszącą Forum Rynku Spożywczego i Handlu poprowadził Andrzej Polan, kucharz i szef kuchni najbardziej prestiżowych restauracji i hoteli w Polsce oraz postać telewizyjna znana z kącika kulinarnego „Dzień Dobry TVN” i programu „Polska ze smakiem”, emitowanego na antenie kanału telewizyjnego Kuchnia+.

Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018 to dwa dni debat, warsztatów i spotkań z prezesami
i dyrektorami spółek spożywczych i handlowych, ekspertami oraz analitykami rynkowymi. Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018 odbyło się w dniach 5-6 listopada br. w hotelu Sheraton Warszawie.

Organizatorem wydarzenia jest Grupa PTWP, wydawca magazynu Rynek Spożywczy i portalu www.dlahandlu.pl.

Więcej szczegółów na stronie wydarzenia: www.frsih.pl/pl/

Komentarze są zamknięte